Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Natali - 17 juni 2015 15:38



 De små tingen jag kan njuta av är det som gör livet värt att leva, oavsett hur ont dagen gör, hur trött jag är eller hur illa jag mår. Var hos sjukgymnasten idag. Var väl rätt dag då nacken börjat krångla sedan igår. Har inte hänt tidigare på det här sättet. Haft rätt ont och vet ju att jag har påverkan på disk på ett ställe precis där. Det var någon slags låsning och hon tryckte och klämde och drog. Lite i alla fall. Påverkade ju yrseln. Så kan ju vara där det problemet sitter. 


Var lite spak efteråt men ville ändå passa på att ta en liten promenad. Så gick till en park nära där Milton ska gå i skolan till hösten. Det var helt underbart att bara få sitta och vila där ett tag. Något jag burit med mig resten av dagen. Små saker jag behöver i vardagen som får den att funka.


Bjuder på några bilder.


 


   


Men dagen har gjort mej rätt sliten så tagit beslutet att jag inte pallar att laga mat ikväll. Så blir halvfabrikat för mig och milton. Han är ledig både från fritids och har ingen skörgårdscamp imorgon. Så sovmorgon imorgon och ledigt hela dagen. Hoppas på fint väder så kan jag och Milton ta med oss katterna till parken imorgon och njuta lite. En liten picknick kanske. =)


Over and out från mej och lillan.

 

Presentation


Välkommen. På denna sida kan ni läsa allt från glada rader till elände. Jag tar upp funderinga som jag stöter på i mitt liv och reaktioner och reflektioner över det samhälle vi lever i. Ingen politik, ekonomi eller världsnyheter, bara rena vardagen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna ett avtryck här.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards