Alla inlägg under oktober 2015

Av Natali - 5 oktober 2015 21:33

Jag och Milton har varit till Stockholm. Vi har fått träffa släkten och sett lillebror stå högvakten. Allt var verkligen jätte roligt. Även om jag såklart nu är helt slut. Men det var ju något jag räknat med.

Väldigt roligt att få träffa släkten, som jag inte har haft så mycket kontakt med, tyvärr. Hann dessutom med ett besök på Ikea och inhandlade massa nyttiga saker.

Vi var på gamla stan och gick runt. Vi var in på en comic book store. Det var riktigt roligt. Har ju längre tänkt att jag velat ha lite Marvel grejer här. Tillslut hittades två muggar, sista exemplaren. Det blev silver surfer och Green Lantern. Vi hittade dessutom en bokhandel / brädspel / spelfigurs butik. Kändes som rena himmelriket. Tre våningar med bara fanrasyböcker, brädspel och sånt som wharhammer prylar. Massa olika tema grejer, bla tardis, Harry potters trollstav (och alla andras) och så mycket mer. Även fullskaliga figurer, från film, alltså riktig rekvisita vad jag förstår, Alien, och starwars.

Bifogar lite bilder. ? men nu måste jag faktiskt sova så kanske jag är piggare imorgon!

Presentation


Välkommen. På denna sida kan ni läsa allt från glada rader till elände. Jag tar upp funderinga som jag stöter på i mitt liv och reaktioner och reflektioner över det samhälle vi lever i. Ingen politik, ekonomi eller världsnyheter, bara rena vardagen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna ett avtryck här.

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards