Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Natali - 6 maj 2015 23:24

Försöker mig på ett inlägg via mobilen, då jag inte har fått någon internet här än.
Ja, äntligen har jag flyttat! I snart två veckor har jag faktiskt bott i nya lägenheten. Milton har test sovit lite innan men nu denna vecka är han helt hos mig. Så underbart är det! Äntligen!
Jag har dock inte fått någon positivt efter operationen och kroppen mår lika dåligt. Håller till och med på att dippa tillbaka till min sämsta period jag haft. Jag hoppas att det bara är flytten som ställer till det. Men det verkar som jag ska komma till smärtrehab ytterligare en gång. Får se vart det leder.
Men i allt så är jag bara så lättad att äntligen kunna orka engagera mig med min älskade son igen. Läxor varje kväll och blir så stolt och glad när han kämpar på så bra och gör det han kan. Nu hoppas jag bara att vi ska få hjälp och mera utredning runt honom.
Just nu hoppas jag bara på att livet kan börja lätta lite. Jag är glad bara vi kan få hjälp runt milton och att det går framåt för honom. Mina egna mål är först och främst att få mitt liv att i alla fall orka med det jag vill runt milton. Det är egentligen det som betyder mest.

Presentation


Välkommen. På denna sida kan ni läsa allt från glada rader till elände. Jag tar upp funderinga som jag stöter på i mitt liv och reaktioner och reflektioner över det samhälle vi lever i. Ingen politik, ekonomi eller världsnyheter, bara rena vardagen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna ett avtryck här.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards